Opdrachtgever:
Bas van de Goor Foundation

Diensten:
Branding, merkbeleving, design, promotie 

Sector:
Sport

WK Beachvolleybal

De wereldkampioenschappen beachvolleybal 2015 werden van 26 juni tot en met 5 juli gehouden in Nederland. De FIVB organiseerde het evenement en de beachvolleyballers speelden in vier steden, namelijk Den Haag, Amsterdam, Apeldoorn en Rotterdam met elk een tijdelijk stadion. De Bas van de Goor Foundation is als maatschappelijk partner aan het WK Beachvolleybal verbonden en zal op een geheel eigen wijze aandacht vragen voor de WK Beach On Tour in de dagen voorafgaand aan dit topevenement.

Het vertrekpunt
In aanloop naar het WK zal de stichting van de oud-topvolleyballer in samenwerking met de Nederlandse Volleybalbond de WK Beach on Tour organiseren. Tijdens deze meerdaagse fietstocht worden de officiële wedstrijdballen van het WK Beach – per fiets – door heel Nederland vervoerd en naar één van de vier WK-stadions gebracht.

blok 2
blok 3
blok 3

Bas van de Goor Foundation

De Bas van de Goor Foundation verbetert de kwaliteit van leven van mensen met diabetes door middel van sport en bewegen. Daarvoor informeren we mensen met diabetes over de positieve effecten van sport en bewegen en laten we mensen deze ervaren. Zo willen we inspireren tot een sportief leven met diabetes. Bekijk de website

Creëren is bewegen in de richting van je wensen

De oplossing
Met de WK Beach on Tour maken we mensen warm voor dit bijzondere evenement. Het grootste beachvolleybaltoernooi ter wereld. We vestigen de aandacht op het werk van onze foundation. Een passende campagne is ontwikkeld. Waarbij op passende fietsen, volgauto's kris-kras door Nederland werd gefiets. Onderweg stoppen de fietsers bij diverse (beach)volleybalverenigingen, bedrijven, scholen en ziekenhuizen. 
Fotografie: Ronald Hoogendoorn

blok 5
blok 6
blok 8